Servicedesk
SPOC – en kontakt för alla ärenden. Våra medarbetare har lång erfarenhet av både användarsupport och teknisk driftsupport. Genom fortbildning säkerställer vi löpande vår höga IT-kompetens.
Servicedesken används som huvudcentral för beställningar, ärendehantering och incidenthantering. I ärendehanteringsprocessen använder vi oss av en variant av ITIL.
Via servicedesken kan du till exempel beställa hårdvara och få den preparerad, installerad och levererad.
Du får även tillgång till en kundportal där du kan följa ditt ärende och se historik.
Alltid snabb support via vår Servicedesk!
Telefonsupport
Du når oss via ett direktnummer: 08-556 768 90 – och får personlig service utan väntetider. Det finns möjlighet till jour dygnet runt årets alla dagar!
Mailkontakt
Du når oss även alltid smidigt via mejl vid mindre brådskande ärenden: servicedesk@datareal.se.
Statistik
Alla ärenden registreras i vårt ärendehanteringssystem så att de lätt kan följas upp. Möjlighet till statistisk information finns även att få för dig som kund.