Servicedesk

SPOC – en kontakt för alla ärenden. Våra medarbetare har lång erfarenhet av både användarsupport och teknisk driftsupport. Genom fortbildning säkerställer vi löpande vår höga IT-kompetens.

Servicedesken används som huvudcentral för beställningar, ärendehantering och incidenthantering. I ärendehanteringsprocessen använder vi oss av en variant av ITIL. 

Via servicedesken kan du till exempel beställa hårdvara och få den preparerad, installerad och levererad.

Du får även tillgång till en kundportal där du kan följa ditt ärende och se historik.

Alltid snabb support via vår Servicedesk!

Telefonsupport

Du når oss via ett direktnummer: 08-556 768 90 – och får personlig service utan väntetider. Det finns möjlighet till jour dygnet runt årets alla dagar!

Mailkontakt

Du når oss även alltid smidigt via mejl vid mindre brådskande ärenden: servicedesk@datareal.se.

Statistik

Alla ärenden registreras i vårt ärendehanteringssystem så att de lätt kan följas upp. Möjlighet till statistisk information finns även att få för dig som kund.

Andra IT-lösningar vi gärna hjälper er med:

Tjänster:

Mervärde:

Är du osäker på vad ni behöver hjälp med?


Kontakta oss

Andra IT-lösningar vi gärna hjälper er med:

Är du osäker på vad ni behöver hjälp med? Kontakta oss

Är du osäker på vad ni behöver hjälp med?

Kontakta oss

Varmt välkommen att kontakta oss!

Tveka inte att höra av er om ni undrar något. Vi besvarar alla era frågor och funderingar och hjälper er med IT på det sätt som passar er allra bäst.

Huvudväxel:
08-19 77 99
Servicedesk
08-556 768 90
Huvudkontor
Götlundagatan 34
124 71 Bandhagen
Öppettider
Vardagar: 08:00 – 17:00
Jour dygnet runt!
Lokalkontor
Polygonvägen 53
187 66 Täby
Du kan skicka ett meddelande till oss direkt här, så återkopplar vi till dig så snart vi bara kan!
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder